Een nieuw project kan direct worden aangemaakt op de klant of de potentiƫle klant. Ook kunnen wij een aanvraag promoveren / omzetten naar een project. In dit voorbeeld gaan we er van uit dat je een persoonsproject aanmaakt, echter kennen wij meerdere typen projecten.

Optie 1: Het promoveren van de aanvraag.

Je promoveert de aanvraag tot een project. Alle informatie die je op de aanvraag hebt ingevuld gaat mee naar het project.

Als je nog geen medewerkers hebt voorgedragen op de aanvraag, dan kan je de voordrachten plaatsen bij het promoveren van de aanvraag naar het project.

Binnen LIFT kan je direct medewerkers voordragen of werken met budget- en planningsgroepen.

Optie 2. Direct een project aanmaken.

Je maakt hier direct een project aan op de klantkaart, er is dus geen sprake van een lead of aanvraag vooraf. Dit betekent dat je na het kiezen voor de projectsoort relevante informatie voor het project moet invullen.

LIFT Software eist bij het aanmaken van een project altijd een contactpersoon, een looptijd, een productgroep en een product.

Omdat wij hier gekozen hebben voor een persoonsproject kun je in de volgende stap medewerkers voordragen.

Als je vervolgens op "OK & Open" klikt heb je een project aangemaakt. Let erop dat je voor het zojuist aangemaakte project de instellingen van de facturatie goed controleert.


Wil je meer weten over projecten?

Neem dan contact op via [email protected] of chat met ons!

Heb je het antwoord gevonden?