Wat is het medewerkerportaal?
Jouw organisatie werkt met LIFT Software voor de ondersteuning in processen zoals HRM, CRM, de projectadministratie, urenregistratie, facturatie en uitgebreide rapportages. LIFT zorgt ervoor dat jouw organisatie alle informatie op één plek kan vinden en er vanuit gestandaardiseerde procesflows gewerkt wordt.
Als medewerker die uren schrijft speel je een essentiële rol in dit proces. Zonder jou geschreven en ingediende uren kan de projectadminstratie niet factureren.
Om het de medewerker makkelijk te maken kan je in LIFT inloggen in je persoonlijke medewerkerportaal. In je persoonlijke portaal kan je, afhankelijk van uitgedeelde rechten, de volgende handelingen uitvoeren:
gewerkte uren registreren en indienen
beschikbaarheid doorgeven
persoonlijke planning op projecten inzien en evt. aanpassen
Je persoonlijke informatie inzien en/of wijzigen in je medewerkerkaart
Vakantieverzoeken indienen
Uitgebreid inzicht krijgen in je vakantiedagen
Inzicht krijgen in je overwerkstand
De opties in je medewerkerportaal zijn afhankelijk van de aan jou toegekende rechten. Hierdoor kunnen één of meer van onderstaande opties niet - of maar beperkt - te gebruiken zijn. |
Navigatie
De donkere actiebalk helemaal aan de linkerkant van je scherm bevat de volgende snelkoppelingen:
Met deze knop navigeer je direct naar de startpagina van je portaal. Op de startpagina zie je een samenvatting van je persoonlijke gegevens, planning en uren. | |
Navigeer naar je eigen medewerkerkaart. | |
Registreer hier je uren op projecten en taken. Na invoeren kan je je uren indienen. | |
Hier vind je je persoonlijke planning. | |
Met deze knop kan je direct uitloggen uit LIFT. | |
Open je hier je gebruikersinstellingen voor het wijzigen van je wachtwoord of instellen van extra beveiliging op je account middels 2FA. |
In de resterende artikelen zou je alle informatie moeten kunnen vinden over het medewerkerportaal.
Heb je vragen over je medewerkerportaal?
Neem dan contact op met je applicatiebeheerder!