Snel naar:
Een urenmanager toekennen
Een urenmanager is verantwoordelijk voor het accoderen van urenkaarten van medewerkers die gekoppeld zijn aan de desbetreffende urenmanager. Op het P&O hoofdtabblad van de potentiële werknemer-, werknemer- en inhuurkrachtkaart kan in de opzoeklijst van urenmanagers een specifike urenmanager gekozen worden.
Urenmanagers definiëren
Indien de gewenste urenmanager nog niet beschikbaar is kan je achter de urenmanageropzoeklijst op het P&O hoofdtabblad van de potentiële werknemer-, werknemer- en inhuurkrachtkaart gebruik maken van de '...' knop om de opzoeklijst van urenmanagers te beheren.
Een andere methode is om direct opzoeklijstbeheer te starten:
Startpagina in de snelkoppelingenbalk. De snelkoppelingenbalk is de strook met mogelijk te starten functies aan de linkerkant van het LIFT scherm. Ga naar dit scherm om naar 'Acties...' te gaan. | |
Met het acties-veld op de startpagina kunnen snel acties gestart worden. Typ hier 'opzoek' en kies de optie 'Instelling - Opzoeklijstbeheer' om opzoeklijstbeheer te starten. | |
| Open de categorie 'Medewerkers' en selecteer hier 'Urenmanager'. |
Enkel LIFT gebruikers kunnen in opzoeklijstbeheer aangewezen worden als urenmanager. |
Taken van een urenmanager
Een aantal taken waar de urenmanager voor verantwoordelijk is, zijn:
Uren accorderen van medewerkers waarbij de urenbewaking-widget inzicht geeft
Vakantieverzoeken beoordelen waarbij de vakantieverzoeken-widget inzicht geeft