Opzoeklijsten

De opzoeklijsten in LIFT vind je onder Processen/Beheer. Je vindt hier alle categorieën en wij raden aan om deze lijsten tijdens het de onboarding samen met de consultant in te vullen.


Inrichten van het opzoeklijstbeheer

Opzoeklijsten zijn zelf te bepalen keuzeopties binnen verschillende categorieën. Denk dan bij klantrelaties bijvoorbeeld aan Branchecodes, Bedrijfsgroottes en Doelgroepen. Maar bij contactpersonen kun je denken aan een Rol, Verantwoording of welke Taal iemand spreekt. 

Selecties

Deze opzoeklijsten zijn van belang omdat je daarmee je klanten, contactpersonen, maar ook je medewerkers goed kunt beheren. Door je klanten goed te categoriseren kan je binnen LIFT selecties maken van bijvoorbeeld alle klantrelaties die meer dan 100 medewerkers hebben, in de regio Randstad en de laatste 3 jaar een project hebben gehad.

Waar zitten de opzoeklijsten in LIFT?

Deze zelf gedefinieerde opzoeklijsten zijn door het hele systeem te vinden. Als je een klantkaart opent en op de naam van de klant klikt zal het detailtablad "bedrijfsgegevens" openen. Hier kan je bijvoorbeeld de Accountmanager, Regio, Branchecode en Bedrijfsgrootte invullen. 

Als (applicatie)beheerder kun je de opzoeklijsten ook direct wijzigingen. Door op de 3 puntjes te klikken kun je de opzoeklijst aanpassen of meerdere opties toevoegen.

Heb je vragen over de opzoeklijsten?

Neem dan contact op via 015 270 09 99 of [email protected] of chat met ons!

Heb je het antwoord gevonden?