Urenbriefrapport

Urenbrief voor ondertekening van werkgever en/of uren-bijlage bij factuur

Martin van der Zee avatar
Geschreven door Martin van der Zee
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Doel van het rapport

Bij sommige organisaties is het nog gebruikelijk om je urenbrief te laten ondertekenen door de klant. Als medewerker wil je daarom eenvoudig een urenbrief kunnen opvragen van je, in LIFT ingevoerde, uren. In een later stadium kan het rapport ook worden toegevoegd als urenspecificatiebijlage van een factuur.

Het urenbriefrapport is beschikbaar in de:

De rapportconfiguratie wordt, net als bij alle andere rapporten, gedefinieerd in rapportbeheer.

Rapportopties

Beschikbare peilperiodes

Hier kan de rapportbeheerder aangeven welke peilperiode opties een gebruiker heeft bij het starten van het rapport. Hierbij kunnen meerdere opties aangevinkt worden.

PDF opties

LIFT heeft twee PDF varianten; versie 1 en versie 2. Versie 1 is enkel nog aanwezig om klanten te ondersteunen die al lang werken met de urenbrief en tevreden zijn over de PDF uitvoer. Versie 1 bestaat nog om backwards compatible te zijn. Het advies is om bij configuratie van het rapport te kiezen voor versie 2. Versie 2 heeft een meer dynamische lay-out en reageert op meer instellingen).

Papierformaat: selecteer de gewenste stijl. De oriëntatie worden ingesteld standaard of liggend. Wanneer liggend gekozen wordt kan de PDF niet samengevoegd worden met een factuur PDF. Bij doorlopend wordt een pagina niet afgebroken.

Grootte logo: Het rapport toont het bedrijfslogo zoals in de systeeminstellingen aangegeven voor het huidige bedrijf.

Actie: het rapport kan uitvoeren naar het scherm of direct een download bestand aanbieden.

Taal: via deze instelling kan de taal van het rapport hard geforceerd worden naar nederlands of engels.

In de onderliggende blokken kan gedetailleerd worden aangegeven welke gegevens getoond moeten worden in de uitvoer.

Was dit een antwoord op uw vraag?