Persoonlijke urenkaart

Je uren schrijven kan via je medewerkerportaal of mobile device

Martin van der Zee avatar
Geschreven door Martin van der Zee
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Snel naar:

Verschil tussen de back-office- en persoonlijke urenkaart

De persoonlijke urenkaart lijkt sterk op de back-office urenkaart. Toch zijn er ook belangrijke verschillen:

Persoonlijke urenkaart:

Zoals de naam al aangeeft kan je in de persoonlijke urenkaart enkel je eigen uren inzien, schrijven en indienen en is deze kaart beschikbaar voor medewerkerportaalgebruikers. Zijn uren eenmaal ingediend dan kan je deze uren in je persoonlijke urenkaart niet meer wijzigen.

Back-office urenkaart:

De back-office urenkaart kan de urenkaart van alle werknemers en inhuurkrachten openen en aanpassen. Ingediende- en/of geaccordeerde uren kunnen altijd worden aangepast. In de back-office urenkaart kunnen de indien- en akkoorddatum worden aangepast. Met de heropenen optie in de back-office urenkaart kan een urenkaart ook weer opengezet worden voor een medewerker - zodat deze medewerker ingevoerde (maar nog niet gefactureerde) uren kan aanpassen. In deze urenkaart kunnen ook reeds gefactureerde uren aangepast worden vanwege een noodzakelijke urencorrectie. Dit kan dan, afhankelijk van de factuurwijze van het project, resulteren in een correctiefactuur. Vanuit de back-office urenkaart kan ook handmatig nogmaals een klantgoedkeuringsverzoek worden verstuurd of als goedgekeurd worden aangegeven.

Je persoonlijke urenkaart

Je persoonlijke urenkaart open je vanuit je medewerkerportaalkaart. Vanuit dit perspectief is hier dan ook een uitgebreide beschrijving te vinden van je persoonlijke urenkaart. Zo wordt beschreven hoe de persoonlijke urenkaart geopend kan worden, wordt de functionaliteit op de kaart uitgelegd en uitgelegd hoe uren ingediend kunnen worden.
Zoals hierboven al beschreven is het niet mogelijk om vanuit je persoonlijke urenkaart uren te accorderen.

Was dit een antwoord op uw vraag?