Alle collecties
Support
Gebruikerstraining
Gebruikerstraining

Het trainen van individuele medewerkers of een groep

Dominique Amennou avatar
Geschreven door Dominique Amennou
Meer dan een week geleden bijgewerkt

LIFT Software biedt trainingen aan voor jouw collega's

Als gebruiker kan je de behoefte hebben aan meer kennis van de software. LIFT biedt daarom gebruikerstrainingen aan die toegespitst zijn op jouw organisatie. Zo'n training kan natuurlijk verschillende uitgangspunten hebben. Denk dan bijvoorbeeld aan een overdracht van taken binnen de organisatie, nieuwe medewerkers het systeem leren kennen, meer uit de software willen halen of misschien is je organisatie net gestart met de software en is het een onderdeel van de onboarding. Welke reden je organisatie ook heeft, LIFT helpt je hier graag bij.

Banner LIFT Gebruikerstrainingen

Overdracht van taken of een nieuwe medewerkers in dienst

Wanneer medewerkers van functie veranderen of als een nieuwe medewerker in dienst komt is het belangrijk dat de kennis van de software goed overgedragen wordt. Ook is het van belang om te bepalen of de inrichting van de software (nog) voldoet aan de wensen en behoeften van de specifieke medewerker. Het kan namelijk zo zijn dat met het uitbreiden van het takenpakket de functionele wensen van de medewerker breder worden. Deze nieuwe functionaliteit leggen wij natuurlijk graag uit. Bij nieuwe medewerkers is het van belang dat ze zo snel mogelijk operationeel zijn binnen de software. Wanneer blijkt dat er behoefte is aan een externe training kunnen wij deze op maat aanbieden.

Onderdeel van de onboarding

Tijdens de onboarding werken wij graag met een projectteam waar naast de interne projectleider ook de beslisser/expert van de volgende gebieden deelnemen: CRM, HRM, Projecten, Urenregistratie, Administratie/Facturering, Rapportages en Autorisaties. Dit projectteam zal tijdens de onboarding klaargestoomd worden om de software in gebruik te nemen. Vaak is het projectteam verantwoordelijk voor de training van haar collega's, echter kunnen wij natuurlijk ook trainingen aanbieden voor bijvoorbeeld accountmanagement, projectleiders en recruitment. Indien jouw organisatie een training wenst te ontvangen horen wij dat graag.

Maximale uit de software halen

LIFT wordt continu doorontwikkeld en om die reden komt er steeds nieuwe functionaliteit bij of breiden wij bestaande functionaliteit uit. Het kan dus zo zijn dat jouw organisatie bepaalde functionaliteit onbenut laat en daarmee niet het maximale uit de software haalt. Het is dus van belang om regelmatig de wensen en behoeften van je organisatie te onderzoeken. Onderwerpen waar bijvoorbeeld vaak een verdiepingsslag gemaakt kunnen worden zijn document- en e-mailsjablonen, facturatie en de monitoring.

Training voor de urenschrijvers?

Wij gaan ervan uit dat de urenschrijver geen training nodig heeft. De urenschrijver werkt vanuit het medewerkerportaal, waar wij onder het vraagteken de hulpartikelen aanbieden.

Screenshot van het medewerkerportaal met een indicatie van waar het vraagteken-icoon te vinden is.

Indien je organisatie toch een groepstraining voor de urenschrijvers zou willen kunnen wij dit natuurlijk verzorgen.

Wil je hier meer over weten?

Neem dan contact op via 015 270 09 99 of [email protected] of chat met ons!

Was dit een antwoord op uw vraag?