Zelf een Hulpartikel plaatsen

LIFT Software biedt de mogelijkheid om in plaats van de standaard hulpartikelen een alternatieve hulppagina in te voeren. Binnen LIFT Software kan je in het gehele systeem de vraagteken vinden. Als je hierop klikt opent een drop down waar je twee opties kunt vinden:

  • Het standaard hulpartikel die informatie geeft over de specifieke kaart die je op dat moment geopend hebt

  • De mogelijkheid om de Help URL aan te passen.

Help URL aanpassen

Help aanpassen

De help pagina is feitelijk een webpagina (URL) waar LIFT software naar verwijst. Kortom de tekst, pdf of anderzijds moet beschikbaar zijn op het internet, zodat LIFT hier naartoe kan linken.

Rechten toekennen aan de rol

Vergeet niet dat de gebruiker gekoppeld moet zijn aan een rol waar het recht is toegekend om de Help URL aan te passen.

Rechten toekennen om de Help URL aan te mogen passen


Wil je hier meer over weten?

Neem dan contact op via 015 270 09 99 of [email protected] of chat met ons!

Heb je het antwoord gevonden?