Naar de hoofdinhoud
Afspraken & workflowsoverzicht

Een overzicht van afspraken en workflows

Martin van der Zee avatar
Geschreven door Martin van der Zee
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Het afspraken en workflowoverzicht toont alle afspraken en workflows die aan jou of een gekoppelde rol zijn toegekend.

Snel naar:

Het afspraken en workflowoverzicht starten

Het afspraken en workflowoverzicht kan gestart worden door:

In de actiebalk aan de linkerzijde van LIFT kan het overzicht van 'Afspraken & workflows' gestart worden. De knop kan ook een teller bevatten van het aantal workflows die deze week als afspraakdatum hebben.

Functies op de afspraken & workflowkaart

Het overzicht heeft verschillende algemene- en kaartspecifieke functies.

Algemene functies:

Openstaande wijzigingen die op het detailtabblad zijn gemaakt definitief doorvoeren.

Openstaande wijzigingen ongedaan maken.

Het gegevens op het overzicht verversen.

Archiveren van een afspraak. Archiveren kan alleen bij afspraken. Archiveer een afspraak wanneer deze is afgerond. Gearchiveerde afspraken worden standaard niet getoond, maar in de instellingen van het overzicht kan dit worden aangepast.

Kaartspecifieke functies:

Verwijderen van een afspraak of workflow.

Verwijderen van een workflow en maak van de workflow een afspraak.

Nieuwe workflow toevoegen. Het betreft hier dan een workflow die niet aan een specifieke kaart gekoppeld wordt. Indien dit wel gewenst is maak je de workflow aan vanuit de kaart waaraan je de workflow wilt koppelen.

Exporteer het overzicht naar MS Excel.

Filter het overzicht op een specifieke gebruiker of rol. Enkel rollen met rechten op afspraken en workflows worden hier getoond.

Instellingen van dit overzicht.

Open de helppagina van deze kaart.

Knoppenbalkbeheer. Hier kan je aanvinken welke van de kaartspecifieke functies direct als knop boven de kaart staan. Daarnaast kan je vanuit dit menu minder vaak gebruikte acties starten.

Instellingen van het overzicht

Het overzicht kent verschillende persoonlijke instellingen. Zo kan de groepering en sortering worden aangepast en kan worden aangegeven welke type afspraken en workflows getoond moeten worden in het overzicht.

Gebruik hiervoor de onderstaande opties:

Wissel het overzicht naar de mogelijkheid om kolommen te kiezen. Selecteer één of meerdere kolomvelden door deze aan te vinken.

Wissel het overzicht naar de mogelijkheid om kolommen te sorteren.

Plaats de kolom eerder in de volgorde van getoonde kolommen in het overzicht.

Plaats de kolom later in de volgorde van getoonde kolommen in het overzicht.

To do widget

Op je startpagina kan je de To do widget toevoegen. In dit widget kan je direct zien welke persoonlijke- en groepsafspraken en workflows je hebt (eerder, afgelopen vier weken, vandaag en komende vier weken).

Was dit een antwoord op uw vraag?