De systeeminstellingen bepalen samen met o.a. opzoeklijstbeheer, rapportbeheer en rechtenbeheer voor een belangrijk deel de inrichting van een klantomgeving binnen LIFT.
Configuratie van de systeeminstellingen zal in eerste instantie hoofdzakelijk door een consultant worden uitgevoerd tijdens de implementatiefase van LIFT binnen je organisatie.
Na de implementatie vallen de systeeminstellingen onder het beheer van de interne applicatiebeheerder.
De grote hoeveelheid instellingen in de systeeminstellingen maakt het niet mogelijk om in dit support artikel in te gaan op alle mogelijkheden.
Gezien de impact van sommige instellingen adviseert LIFT om het aantal gebruikers met recht op het toegang tot de systeeminstellingen zeer beperkt te houden. |
Systeeminstellingkaart
Om de systeeminstellingen te openen:
Startpagina in de snelkoppelingenbalk. De snelkoppelingbalk is de strook met mogelijk te starten functies aan de linkerkant van het LIFT scherm. Ga naar dit scherm om naar 'Acties...' te gaan. | |
Met het acties-veld op de startpagina kunnen snel acties gestart worden. Typ hier 'systeem' en kies de optie 'Instelling - Systeeminstellingen' om de systeeminstellingen te openen. |
In het linkerpaneel kan je navigeren naar de gewenste instellingcategorie. Sommige categorieën kunnen opengeklapt worden voor sub-categorieën. Dit wordt aangegeven met een '>' symbool.
Met 'Zoeken...' kan gezocht worden naar een bepaalde instelling.
In het paneel rechts staan alle instellingen in die (sub) categorie.