Social log

Instellen van het social log via gebeurtenis & actie

Martin van der Zee avatar
Geschreven door Martin van der Zee
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Social log

Op de startpagina kan de gebruiker of applicatiebeheerder het social log widget plaatsen. Het social log kan, volgens in actie en gebeurtenissen ingestelde regels, berichten tonen. De widget toont dan automatisch regels wanneer er bijvoorbeeld kaarten worden aangemaakt, aangepast of bijvoorbeeld qua looptijd verlopen. Een toepassing zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat je toont dat er een nieuwe klant is binnengekomen:


Middels het social log kan men op deze manier op de hoogte blijven van wat er gebeurt binnen je organisatie.

Bij een bericht kan je een categorie opgeven. In de social log widget configuratie kan je aangeven welke berichtcategorieën getoond moeten worden. Zo kan je voor verschillende gebruikersgroepen verschillende berichten tonen in het social log.

Gebeurtenis en actie

Het social log wordt gevoed door zelf te definiëren gebeurtenissen en daarbij behorende acties. In bovenstaande voorbeeld zijn wij dat Lars als nieuwe collega verwelkomt is, dat Unilever klant is geworden en dat er een gespreksnotitie is geplaatst bij het project "ontwikkeling stadsdeel nieuw west bij de Gemeente Amsterdam. Lees hier hoe je de gebeurtenis en actie module in kunt richten.

Meer informatie

Door over de regel heen te hoveren zie je dat je kunt doorklikken (dit is wel afhankelijk van rechten) naar de kaart, je een notitie kunt plaatsen, of de reeds geplaatste notities kunt lezen.

Was dit een antwoord op uw vraag?