Social log
Op de startpagina kan de gebruiker of applicatiebeheerder het social log widget plaatsen. Het social log kan, volgens in acties en gebeurtenissen ingestelde regels, berichten tonen.
Het widget toont dan automatisch regels wanneer er bijvoorbeeld kaarten worden aangemaakt, aangepast of bijvoorbeeld qua looptijd verlopen.
Een toepassing zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat je toont dat er een nieuwe klant is binnengekomen als social log actie:
Actief | Activeren om de regel daadwerkelijk van toepassing te laten zijn. |
Categorie | Bijvoorbeeld 'Sales'. Categorieën zijn instelbaar via opzoeklijstbeheer. |
Bericht | !Klantrelatie:Bedrijfsnaam! is klant geworden |
Middels het social log kunnen gebruikers zo op de hoogte blijven van wat er gebeurt binnen je organisatie.
Bij een bericht kan je zo een categorie opgeven. In de social log widget configuratie kan je aangeven welke berichtcategorieën getoond moeten worden. Zo kan je voor verschillende gebruikersgroepen verschillende berichten tonen in het social log.
Detailinformatie
In de tooltip van op de regel zie je mogelijk extra informatie.
Met klikken op de regel kan je een reactie plaatsen. Klikken op het icoon navigeert de gebruiker naar de kaart (voorwaarde hierbij is wel dat de gebruiker recht heeft op het openen van de kaart).
Als tooltip op het gebruikericoon van de social log regel is in te zien wanneer de gebeurtenis heeft plaatsgevonden.