Naar de hoofdinhoud
Social log

Instellen van het social log via gebeurtenis & actie

Martin van der Zee avatar
Geschreven door Martin van der Zee
Meer dan 3 weken geleden bijgewerkt

Social log

Op de startpagina kan de gebruiker of applicatiebeheerder het social log widget plaatsen. Het social log kan, volgens in acties en gebeurtenissen ingestelde regels, berichten tonen.

Het widget toont dan automatisch regels wanneer er bijvoorbeeld kaarten worden aangemaakt of aangepast. Je kan ook een regel aanmaken wanneer de looptijd van een werknemer- of projectcontract (bijna) verlopen is.

Een toepassing zou kunnen zijn welke toont dat er een nieuwe klant is binnengekomen als social log actie:

Actief

Activeren om de regel daadwerkelijk van toepassing te laten zijn.

Categorie

Bijvoorbeeld 'Sales'. Categorieën zijn instelbaar via opzoeklijstbeheer.

Bericht

!Klantrelatie:Bedrijfsnaam! is klant geworden.

Middels het social log kunnen gebruikers op die manier op de hoogte blijven van wat er gebeurt binnen je organisatie.

Bij een bericht kan je tevens een categorie opgeven. In de social log widget configuratie kan je aangeven welke berichtcategorieën getoond moeten worden. Op die manier kan je voor verschillende gebruikersgroepen verschillende berichten tonen in het social log.

Detailinformatie

In de tooltip van op de regel zie je mogelijk extra informatie.
Met klikken op de regel kan je een reactie plaatsen. Klikken op het icoon navigeert de gebruiker naar de kaart (voorwaarde hierbij is wel dat de gebruiker recht heeft op het openen van de kaart).

Als tooltip op het gebruikericoon van de social log regel is in te zien wanneer de gebeurtenis heeft plaatsgevonden.

Was dit een antwoord op uw vraag?