Naar de hoofdinhoud
Gespreksnotitie

Gespreksnotities vastleggen in LIFT

Martin van der Zee avatar
Geschreven door Martin van der Zee
Meer dan 3 maanden geleden bijgewerkt

LIFT biedt de mogelijkheid om op hoofdkaarten zoals medewerkers, aanvragen, projecten, voordrachten, klanten of contactpersonen gespreksnotitities vast te leggen

Gespreksnotitites zijn terug te vinden in het 'Contacten' detailtabblad van de hoofdkaart.

Een gespreksnotitie toevoegen

Voor het aanmaken van een gespreksnotitie zijn er verschillende mogelijkheden:

Hoofdkaarten in LIFT hebben allemaal een 'Contacten' detailtabblad. In het contactenoverzicht is rechts de optie 'Nieuwe gespreksnotitie' te vinden welke een nieuwe gespreksnotitie toevoegt aan de huidig geopende kaart.

Hoofdkaarten in LIFT hebben in knoppenbalkbeheer, te herkennen aan het

icoon, de mogelijkheid om kaartspecifieke functies de 'Nieuw contactmoment' optie toe te voegen. Klik op de knop en selecteer hier de optie 'Gespreksnotitie' om een gespreksnotititie aan de huidig geopende kaart te koppelen.

In een gespreksnotitie kan de volgende informatie worden vastgelegd:

Onderwerp

Noteer hier het onderwerp van het gesprek.

Type

Hier kan gekozen worden uit, in opzoeklijstbeheer, gedefinieerd type gesprekken. Met de '...' knop achter de opzoeklijst kan direct een item worden toegevoegd. Denk bijv. aan 'Beoordelingsgesprek', 'Functioneringsgesprek' of 'Projectvoortgang'.

Categorie

Hier kan gekozen worden uit, in opzoeklijstbeheer, gedefinieerde categorieën. Met de '...' knop achter de opzoeklijst kan direct een item worden toegevoegd.

Datum gesprek

De datum en tijd waarop het gesprek heeft plaatsgevonden.

Acquisitiedoel

Een eventueel acquisitiedoel van dit gesprek. Hier kan gekozen worden uit, in opzoeklijstbeheer, gedefinieerde acquisitiedoelen. Met de '...' knop achter de opzoeklijst kan direct een item worden toegevoegd.

Toevoegen aan social log

Met het aanvinken van deze optie zal de notititie worden vermeld in het social log widget welke optioneel in een tabblad van een startpagina kan worden getoond.

Notitie

In dit notitieveld kan het gesprek worden samengevat. Hierbij kan je gebruik maken van een datum/tijd/gebruikerstempel (sneltoets is Alt+F12), een standaardtekst (sneltoets Alt+shift+F12) of veld vergroten (sneltoets F2).

Was dit een antwoord op uw vraag?