Sleutels

Sleutels registreren in LIFT

Dominique Amennou avatar
Geschreven door Dominique Amennou
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Sleutels

In LIFT kun je sleutels registreren en koppelen aan medewerkers.

Je vindt sleutels door op processen te klikken:

Processen

Vervolgens klik je op 'objecten' en kun je kiezen uit de verschillende soorten objecten die aan een medewerker toegewezen kunnen worden.

Objecten

Onder 'overzichten' vind je bij 'sleutels' de verschillende sleutels die jouw organisatie geregistreerd heeft. Onder 'nieuw' kun je een nieuwe sleutel registreren.

Wat je vastlegt bij een object is afhankelijk van je manier van werken, in dit artikel lees je de verschillende mogelijkheden.

Toewijzing

Het gaat hier om een sleutel met volledige toegang die toegewezen is aan een medewerker. Indien jouw organisatie voor bijvoorbeeld de ISO certificeringen de toegangsmogelijkheden van het pand moet monitoren, kan het toegangsniveau dus op de sleutel gemonitord worden. Mocht een andere medewerker de sleutel in het verleden al gehad hebben dan zul je dat zien in het toewijzingsoverzicht.

Sleutelbeheer

Het detailtab 'sleutelbeheer' bevat meer informatie over de sleutel. Je kunt hier alle benodigde details invullen.

Knoppenbalk

  1. Opslaan: Heb je gegevens op de kaart gewijzigd dan sla je deze hier op.

  2. Wijzigingen ongedaan maken: Om per abuis doorgevoerde wijzigingen ongedaan te maken.

  3. Verversen: Deze knop gebruik je om te checken of wijzigingen zijn doorgevoerd en om er zeker van te zijn dat je alle actuele informatie hebt.

  4. Archiveren: Als de sleutel niet meer gekoppeld is aan een medewerker of niet meer gebruikt wordt kun je deze archiveren.

  5. Selectie: Als je werkt vanuit een selectie ga je met deze knop naar een andere kaart in die selectie.

  6. Nieuwe koppeling: Een nieuwe koppeling maken tussen deze sleutel en een medewerker. Het kan hier ook gaan om een toekomstige koppeling.

  7. Bestanden uploaden: Je kunt bestanden uploaden via 'drag and drop' op de kaart maar ook via deze knop.

  8. Rapportages: Rapporten over het gebruik van de laptop. Deze rapportages zijn zelf in te stellen.

  9. Kaartspecifieke acties: Hier vind je het document- en e-mailsjabloonbeheer.

  10. Detailtabs: Kies hier welke detailtabs je op de kaart wilt zien.

  11. Help: Klik hierop om naar een hulpartikel te gaan of om de help-URL aan te passen.

  12. Knoppenbalk: Hier kies je welke knoppen je in de knoppenbalk wilt zien. Wil je een beperkter aantal knoppen dan kun je deze hier uitvinken.

Op de medewerkerkaart zie je alle objecten die aan een werknemer zijn toegewezen.

Wil je hier meer over weten?

Neem dan contact op via 015 270 09 99 of [email protected] of chat met ons!

Was dit een antwoord op uw vraag?