Met het social log kan je eenvoudig informatie met elkaar delen
Op de startpagina kan je het social log vinden. Dit log wordt automatisch gevoed wanneer er kaarten worden aangemaakt, aangepast of bijvoorbeeld qua looptijd verlopen. De bedoeling van het social log is dat men op de hoogte blijft van wat er gebeurt binnen je organisatie.
Gebeurtenis en actie
Het social log wordt gevoed door zelf te definiëren gebeurtenissen en daarbij behorende acties. In bovenstaande voorbeeld zijn wij dat Lars als nieuwe collega verwelkomt is, dat Unilever klant is geworden en dat er een gespreksnotitie is geplaatst bij het project "ontwikkeling stadsdeel nieuw west bij de Gemeente Amsterdam. Lees hier hoe je de gebeurtenis en actie module in kunt richten.
Meer informatie
Door over de regel heen te hoveren zie je dat je kunt doorklikken (dit is wel afhankelijk van rechten) naar de kaart, je een notitie kunt plaatsen, of de reeds geplaatste notities kunt lezen.
Wil je hier meer over weten?
Neem dan contact op via 015 270 09 99 of [email protected] of chat met ons!