Op de LIFT support site proberen wij antwoord te geven op de meest gestelde algemene vragen. Iedere LIFT omgeving is echter specifiek ingericht op jouw organisatie. Het is danook goed mogelijk dat jouw LIFT ervaring afwijkt van wat je leest in de supportartikelen. Kom je er niet uit? Geen probleem, je kan vragen stellen aan/via:
je applicatiebeheerder: in de meeste gevallen kan de beheerder je het beste helpen. De applicatiebeheerder is doorgaans goed op de hoogte van interne processen en werkafspraken
LIFT service portaal: via je applicatiebeheerder
Chatten met een consultant: via de website
Mailen naar support: [email protected]
Bellen naar support: 015 270 09 99
Gebruikt je organisatie nog geen LIFT en wil je graag meer weten neem dn contact met een van onze accountmanagers? Bel dan naar 015 270 09 97. |
Gebruik van de LIFT support site
Via de support startpagina is alle beschikbare informatie gerubriceerd terugvinden.
D.m.v. de zoekbalk kan je eenvoudig zoeken naar het relevante artikel. Wil je meer informatie over digitaal ondertekenen typ dan in de zoekbalk 'digitaal ondertekenen' in voor relevante artikelen over dit onderwerp.
LIFT support site koppeling vanuit LIFT
Binnen LIFT kan je boven veel kaarten in de kaartspecifieke funties via de ? knop meer informatie krijgen over de openstaande kaart.
LIFT opent dan automatisch het meest relevante support artikel over de openstaande kaart.
Is de informatiebehoefte meer omvattend, neem dan contact op met je consultant voor een training. |