De Campagnes

Binnen LIFT kan je op de klantrelatie, de contactpersoon en alle typen medewerkers campagnes creƫren. De campagnes kan je aanmaken en beheren in het opzoeklijstbeheer en zijn te vinden onder het kopje "Klantrelatie" en "Medewerkers".

In bovenstaande voorbeeld zien wij drie campagnes, namelijk "Relatiegeschenk", "Nieuwsbrief" en "Uitnodiging symposium". Deze staan bij verschillende kaartsoorten aan- en uitgevinkt. Het relatiegeschenk staat bijvoorbeeld bij de contactpersoon en bij werknemer aangevinkt. Op de contactpersoonkaart zullen wij de campagne dus als volgt terugvinden.

Onder het hoofdtabblad "Checklist" kan je de campagnes terugvinden die als actief in de opzoeklijsten zijn gezet. Wanneer je op een campagne klikt zal het detailtabblad openen aan de onderzijde. Hier kan je zien door wie en wanneer de campagne aangevinkt is. Daarnaast kunnen wij de status, de verkoper en eventuele aantekeningen van de campagne vinden.

De verkoper en de status zijn opzoeklijsten die in het opzoeklijstbeheer te beheren zijn. Indien je er rechten toe hebt kan je deze opzoeklijst ook direct wijzigen op de kaart door op de drie stipjes te klikken.

Selecties

Indien je de campagnes ingericht hebt en de juiste medewerkers, klantrelaties of contactpersonen aangevinkt hebt dan kan je deze oproepen in een lijst door middel van de selecties. Zo zou je een selectie kunnen maken van alle contactpersonen waar campagne x aan staat, waarvan ook bekend is dat de klantrelatie een potentiƫle klant is in de regio y. Dit is natuurlijk een mooie selectie contactpersonen om een diner/meeting mee te organiseren.

Wil je hier meer over weten?

Neem dan contact op via 015 270 09 99 of [email protected] of chat met ons!

Heb je het antwoord gevonden?