Binnen elke organisatie gaan wij ervan uit dat er een applicatiebeheerder is. Deze medewerker is het centrale aanspreekpunt voor vragen met betrekking tot LIFT. Indien de applicatiebeheerder geen antwoord heeft op jouw vraag kan de applicatiebeheerder altijd contact opnemen met de support van LIFT. Dit heeft als voordeel dat er meerdere vragen tegelijk besproken kunnen worden en dat er binnen jouw organisatie iemand is die veel kennis opbouwt van LIFT.

Bij LIFT wordt de support geleverd door onze programmeurs, onze servicedesk is te bereiken op 015 270 09 99 en tijdens werktijden altijd bereikbaar. Veel van je vragen zijn door hen direct telefonisch te beantwoorden. 

Teamviewer

Bij ingewikkelde vragen kunnen onze programmeurs via Teamviewer met je meekijken. Op www.liftsoftware.nl/support onder "hulp op afstand" kan je Teamviewer downloaden.

TOPdesk

Mocht je vragen hebben die niet direct telefonisch te beantwoorden zijn dan raden wij aan deze via het LIFT serviceportaal in te dienen. Onze support werkt namelijk met TOPdesk voor het beheren van de functionele verzoeken of incidenten. Tijdens de implementatie van LIFT krijg je de inloggegevens van TOPdesk. 

E-mail

Als je vragen liever per e-mail indient is dat ook mogelijk, dit kan naar [email protected] Meldingen via e-mail worden in de meeste gevallen afgehandeld via het serviceportaal.

De chat

Op onze website kan je de chat vinden. Hier proberen wij altijd binnen een paar minuten te reageren!


Wil je onze support eens ervaren?

Neem dan contact op via 015 270 09 99 of [email protected] of chat met ons!

Heb je het antwoord gevonden?